CENTRALNY KATALOG KSIĘGOZBIORU
Znaleziono 1 pozycję o tematyce: Wideo
AUTOR:
Stępowski, Robert.
POZ/ODP:
Robert Stępowski.
ADRES WYDAWNICZY:
Rawa Mazowiecka : Wydawnictwo Roster, 2017.
HASŁA:
Marketing społecznościowy - Polska Wideo YouTube Poradniki OPIS FIZYCZNY:
128, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
800001142941
114294
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook�?a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców.
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> #WSTĘP #VIDEO MARKETING Czy video marketing to przyszłość, która zaczyna się już dziś? #PLAN Cele, czyli nie tylko sprzedaż Grupa docelowa #MOBILE Smartfon w każdej kieszeni Jak korzystamy ze smartfonów i mobilnego Internetu? Wideo na mobile #WIDEO OTOCZENIE Dlaczego wideo zyskuje na popularności? Kino i telewizja Wideo na żądanie Wideo w portalach horyzontalnych #WIDZ Millenialsi Generacja Z #EMOCJE Jakie emocje ma budzić wideo? Dlaczego emocje sprzedają? #TREŚĆ Mikromomenty Opowiadanie historii Zasady dotyczące każdej, dobrej treści User-generated content #WIRAL Jak zrobić wiralowe wideo? Czy wiralowe wideo jest zawsze Świętym Graalem? Jak pomóc filmowi, by stał się wiralem? #PRODUCT PLACEMENT Skąd wywodzi się product placement? #DYSTRYBUCJA Kiedy i jak często publikować? YouTube Facebook Instagram Twitter Snapchat #PROMOCJA Reklama na YouTube Reklama na Facebooku #INFLUENCERZY #TRENDY #PODSUMOWANIE DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
WYDRUK KATALOGÓW